21 Eylül 2017 Perşembe

Türkiye'den Kanada'ya kargo


Merhabalar,

21.eylül.2017

 Fazla bagaj kargaşasından sonra, 23 kilo fazla bagaj 150 usd olunca ve fazla bagajım 30 kilo olunca, PTT kargo ile göndermeye karar verdim. 30 kilo kargoyu 648 TL ye gönderdim dün sabah. Ve bu sabah da yurtdışına sevk edildi. PTT kargo sürecini bu postta güncelleyerek paylaşıcam, Türkiye'den gönderi yapmak isteyenler ama tereddütleri olanlar için hepsini detaylı anlatıcam.



04.ekim.2017

Kargomuz bugün(13. günde) gelmiş. Ne halde geldiğini bilmiyorum, yarın teslim edilecek.

05.ekim.2017

 Kargomuz eksiksiz, tam ve zarar görmemiş bir şekilde teslim edildi.

 Güvenle PTT kargo tercih edebilirsiniz.

 Sevgilerle,

 Meltem


5 yorum:

  1. Benim de butun paketlerim PTT kargo ile geliyor, ne kaybolan oldu simdiye kadar, ne zarar goren. Bence de hem guvenilir, hem ekonomik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, ben de cok tavsiye ederim artik her sorana :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bursa dan 27.02.2019 ptt kargo gönderdim kanada VANCOUVER 18,04,2019 51 gün oldu hala teslim olmamış.

    YanıtlaSil
  4. Kargoyu teslim edememişler sebebi de üzerinde yazmıyor 04.05.2019 tekrar bursa ya döndü geldi.

    YanıtlaSil