29 Mayıs 2018 Salı

Ege'ye not


  Canım oğlum; daha önceden sana yazdığım yazıya gelen bir yorumu, yorum sahibinin kaleminden buraya bırakayım... Ben gençliğimi güzel bir tebessümle hatırladım...


(Büyüdüğüm Bostanlı sahilinin fotoğrafı da yakışır bu yazıya ❤️)

   "Okudum Meltem Cengiz, elbette yorum yapmayacağım yazıya dair, çünkü; çok öznel, ama tadını çıkartıyorum satırlarının... İfade etmek isteyip, edemeyişinin ve dahi aslında çok güzel ifade edişinin...
    Madem Ege dediniz ona umarım birgün sularına tekrar kavuşur o caanımm maviliğin...
    Çanakkale boğazında serinler, Bozcaada'da kocaman kulaçlar atar, Assos'ta mavinin ne olduğunu bir kez daha anlar...
    Kimbilir birgün Ayvalık'ta, Cunda, Sarımsaklı'da yakamozlar içinde bi duble rakı bile içer gençliktendir deyip...
    İzmir Balıklıova, Mordoğan, Karaburun, Foça, Özdere'de gözlerini yakarken denizin tuzu, dudağından öper balıkları kimbilir...
   Fethiye kıyılarına kadar masmavi bir kucaklaşmayı yaşar kimbilir...
   Gökova'da aşık olur belki... Özledikçe okyanus olur Ege, Ege'nin içinde...
   Sahi daha bunun Karadeniz'i ,Akdeniz'i var...Ve dayak yemiş çocuklar gibi küskün ama prenseslerden güzel bir iç deniz var; Marmara...
   Beklesin, büyüsün, özlesin, sevsin, sevilsin Ege, gezsin, dinlesin, anlatsın, paylaşsın...
   Hergün 'Hello' desin, ama birgün mutlaka Milas'ta bir köy kahvesine girip 'Merhaba' desin... "Merhaba ben geldim!" Aileyle, vicdan, sevgi ve şefkatle... Selamlar hane halkına.. :D"

  Burak Baltacı...

1 yorum:

  1. Bu da enfes bir yorum olmuş.. Arka arkaya okuyunca gözlerin dolmaması mümkün değil.. Bizi toprağımızdan kopmaya götüren kalpler kurusun, huzur bulmasın umarım..

    YanıtlaSil