5 Eylül 2018 Çarşamba

Okullu olanlarda bugün


  Ege, bugün primary eğitimine başladı.



  En baştan kısaca bir toparlayarak okul serüvenimizi anlatmaya başlayayım. Blogumu takip edenler bilir, buraya eşimin College eğitimi için geldik. Benim çalışma iznim de ona bağlı olarak çıktı ve çocuğumuzu da ücretsiz devlet okullarında okutabiliyoruz. 2017-2018 eğitim yılında adresimizin düştüğü devlet okulunda 4 yaş grubu olmadığı için, Ege özel bir kreşe gitti. Bu sene 5 yaş grubuna yaşı tuttuğu için devlet okuluna başladı.

  Ege, çok stresli geçirdi son günlerini. Okulunu değiştirmek istemiyordu ve okulun çok büyük olmasından, kalabalık olmasından son derece korkuyordu. Neyseki eski okulundan 5 arkadaşıyla aynı sınıfta olması, ilk günü biraz rahat geçirtti.

  Onun kadar ben ve Olcay da korku doluyduk. Fransızca eğitim alacak olması da biraz tedirgin etti bizi. Neyse ya nasılsa primarye gidecek, Türkiye’deki anasınıfı gibi herhalde derken harf öğrenmeye ve yazı çalışmalarına başlamışlar bile... Ben de onun derslerini takip ederken Fransızca öğrenebilir miyim acaba diye de maraklabıyorum 🙈

   Ege’ye not;
   Yeni okul hayatın sana; mutluluk getirsin oğlum. İki yıldır hiç ara vermeden devam ettiğin kreş serüvenine yeni bir okul heyacanı eklendi ve 2 yıldır süren okul aşkının katlanarak artmasını diliyorum sana.

   Sevgilerle;
   Meltem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder