31 Aralık 2017 Pazar

Gelme Ey Ecel...


                  "Bu gece düşlerim dehşetli güzel,
                   Uzak dur bu gece, gelme ey ecel..."

  Yayınlandığı tarihte "işler güçler" dizisini nasıl olduysa kaçırmışım. Herhalde evimde televizyon olmayan yıllara denk geliyor. Türkiye'de son ayımda bu diziyi keşfedip izledim. Çok da gülerek keyifle izlerken Kanada'da bitirdim... E dizi sarınca, Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in izlemediğim diğer dizisi "kardeş payı"na da başlamak şart oldu...

  Neyse; diziye başlamış oldum ve yine "niye izlememişim ben bunu!" diye düşündüm... Bugün; yine yalnız bir cumartesi akşamı... Biraz bira içtim. Diziyi izlerken çalan şarkıyla, bi tebessüm ile hüzün oturttu içime...



  O bağlama sesi ile şarkının sözleri beni benden aldı... Duygulandım... Bişeyler patladı içimde...   Kişi yok... Yer yok... Zaman yok... Sadece; "dostlarla bi rakı sofrası olaydı, hep bir ağızdan mutlulukla, efkarla, hasretle, aşkla dolu duygularla şarkıları, türküleri söylerken tokuştursaydık kadehlerimizi" dedim... İlk defa özledim...

  Sizce de şarkı çok güzel değil mi?! Bir an düşündüm; şarkı gün içinde dilime dolansa, kimse anlamayacak, kimsenin içinde duygular sel olmayacak... Güzel bir toplumda, ayrı dillerde hayatlar akıp giderken, benim mırıldandığım şarkı da öylece kulaklardan kaybolup gidecek... Gün devam edecek... Hayat devam edecek...

  Duygular; farklı dillerden farklı hayatlara akıp gidecek...

  Sevgilerle;
  Meltem.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder