6 Kasım 2017 Pazartesi

Şimdi okullu oldum...


 Şimdi tarzanca İngilizcemi adam etme zamanı...
 "Anlıyorum ama konuşamıyorum!" olayına çok fena takıldım. Olcay delirmek üzere; "anlıyorsun, niye konuşmuyorsun Meltem, korkma konuş" demekten helak oldu... Yok anlatamıyorum, insanlara cevap vericem, kafada gramer dönüyor, kelimeler dönüyor ama bir türlü cümle olarak çıkamıyor. Bunun için ben de delirmek üzereyim.

 İlk önce ISANS'e giderek ücretsiz kurs talep ettim. Maalesef  dil eğitimlerini sadece PR sahiplerine verdiklerini belirttiler. Ücret teklif etmemize rağmen kabul ettiremedik.

  Kendime sadece konuşma sınıfı olan kurs arasam da bulamadım. 12 haftalık bir dil okuluna kaydoldum. ECLS... Türk olduğumu öğrendiklerinde fiyatı ciddi bir şekilde düşürdüler, çünkü okulun yarısı uzak doğulu ve Ortadoğu'lu, çeşitliliği arttırmak istiyorlar.

  12 haftalık maraton başlasın bakalım.

  Sevgilerle;
  Meltem



 22.kasım.2017 güncelleme:
 Ben kursa başladıktan 3 hafta sonra, ISANS bana ulaşarak, bi tane gönüllü hoca bulduklarını belirterek değerlendirmeye aldılar. Onlar da sadece speaking ihtiyacım olduğuna karar vererek haftada 1 gün 2 saat ders ayarladılar. Ben hala çalışabilecek kadar İngilizceye hakim olmadığımı düşünsem de ISANS çalışanları bu konuda baya teşvik ettiler beni.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder