18 Kasım 2017 Cumartesi

Christmas Parade




  Bugün herkes; "mutlaka Ege'yi götürün, çocuklar çok eğleniyor." diyerek, Christmas parade'yi işaret ettiler.
  Ee bu kadar anlatmanın üstüne gidip izlememek olmaz diye Ege'yle hazırlanıp gittik. Maalesef Olcay dinlendiği için ve akşam işe gideceği için bize katılamadı.

  Caddelerin kenarlarına tüm çocuklar aileleriyle dizilmiş, piknik sandalyeleri, kahveler, çaylar herşey hazır. Biz bilemediğimiz için hazırlıksız gittik. Merakla geçidi bekledik.

  Bana göre öyle abarttıkları kadar muhteşem bişey değildi. Zaten Ege üşüdüm diyerek dönmek istediği için, geçidi beklerken eve dönmeye karar verdik. Eve doğru giderken, geçit başladı, 10 dakika kadar izledik... Halifax'taki firmaların bi şekilde reklam yaptıkları bir geçit aslında. Birçok firma araçlarını süslemiş, ışıklandırmış, insanlar kostümler gitmiş. Bana biraz eskiden Türkiye'de küçük kasabalarda yapılan panayır geçitlerini andırdı. Sadece daha görkemlisi. Ama dediğim gibi aman aman keyif almadım. Evet insanlar, özellikle de çocuklar anlatıldığı kadar çok eğlendiler, artık kültür farkından mı diyeyim yoksa genelde sessiz bir şehir olduğundan yılda bir kere olan bu geçit insanlara ihtişamlı mı geliyor diyeyim bilemiyorum.

  Seneye gider miyim? Galiba ben evimde sıcacık oturmayı tercih ederim...

  Sevgilerle;
  Meltem





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder